Sunday, 17 February 2013

Perkenalan



HELLOOOO!!!!!!

Hello...Assalamualikum...apa kahbar...anyonghaseyo....konichiwa...nihou....guten tag....hola....bonjour....
apa lagi ye...hahahha...
firsttime tulis blog....
tak la firsttime sangat pun sebenarnya...
but...ni firsttime blog peribadi....
excited....banyak benda nak citer ni...
cerita yang aku tak boleh cerita pada rakan-rakan atau family...
kisah , cerita dan luahan dari sisi aku yang lain...dunia aku yang satu lagi...
apa benda ni??..hahha..suspen tak?...anyway...hope blog ni boleh jadi tempat aku luahkan perasaan yang tak dapat aku luahkan sebelum ni...sebelum menamatkan post yang pertama ni, terimalah pantun dari saya...

buah cempedak diluar pagar,
ambik galah tolong jolokan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukan...


^_____^
AnnasYusry

No comments:

Post a Comment