Thursday, 21 February 2013

Sebuah Pilihan



Ramai orang kata, menjadi orang macam kita ini adalah pilihan kita sendiri? betul ke? Mungkin ada yang memang pilihan sendiri, mungkin ada juga yang terpaksa or dipaksa.


tapi bagi aku, aku tak pernah pun pilih nak jadi PLU. Tak pernah sesiapa pun yang bagi aku pilihan untuk memilih.

Bukan aku nak salahkan sesiapa, apatah lagi nak salahkan tuhan, tapi aku memang terlahir dengan naluri sebegini. Sejak kecik lagi aku dah berkeinginan pada lelaki. Masa tu 'GAY' tu pun aku tak tahu apa benda, apatah lagi istilah-istilah lain.

Aku ingat lagi, dulu aku ada seorang kawan, kita bagilah nama dia Ali ( bukan nama sebeanr ). Masa tu aku baru lima tahun, si Ali ni empat tahun. Aku masa tu dah masuk tadika, Ali belum lagi. Dia memang selalu tunggu kat depan rumah aku masa aku balik dari tadika. Ali ni duk sebelah rumah aku je. Masa tu pulak aku duk kampung, tadika pun dekat je dengan rumah, so aku selalu pergi balik tadika sendiri je.

Ali ni selalu tunggu aku sebab nak main sama-sama. Boleh kata setiap hari dia tunggu. Dan dia suka sangat ikut aku termasuk masa aku nak tukar baju. Tak tahu kenapa waktu tu aku bukan setakat tak kisah, tapi aku suka bila dia tengaok aku tukar baju. Biasalah style budak-budak tukar baju, bogel dulu, baru pakai baju lain.

Pernah sekali tu tak tahu apa dah masuk kepala otak aku, aku suruh dia pegang aku punya k****. Masa tu tak la pulak aku fikir pasal sex ke apa, budak lima tahun mana tahu pasal benda tu. Dia ikut je cakap aku, dia memang nak pegang, tapi tak jadi sebab tiba-tiba abang aku masuk bilik. Aku cepat-cepat pakai baju dan terus keluar.

Lepas tu tak ada apa dah yang berlaku antara aku dan dia. Bila aku fikir balik mungkin masa tu Allah nak selamatkan aku dari terus masuk ke dunia ni seawal usia itu.

Lepas dari hari tu memang dah tak ada apa dah jadi antara aku dan si Ali ni sampailah aku pindah masa aku tujuh tahun.

Masa aku umur lapan tahun kot, aku tak ingat sangat, masa tu kali pertama aku tengok video blue, masa aku dok selongkar almari dalam bilik aku (aku kongsi bilik dengan abang aku), tiba-tiba aku terjumpa VCD, aku tak tahu tu VCD apa, tapi aku dah boleh agak. Kalau itu VCD biasa takkan abang aku sorok kat dalam almari. Tapi masa tu line tak clear, kakak aku ada kat rumah, so tak dapatlah aku nak tengok VCD tu, tv ada kat ruang tamu je, komputer pun kat ruang tamu jugak, so aku simpan balik VCD tu.

Hari sabtu, kadang-kadang memang aku tinggal seorang dirumah, mak dan abah aku kerja, kakak-kakak dan abang aku pulak pergi kokurikukum kat sekolah, so aku yang darjah dua ni mana ada terlibat dalam aktiviti macam tu, so tinggallah aku seorang dirumah, waktu ni lah aku ambil peluang nak tengok VCD tu.

Aku selongkar balik almari tu dan jumpa balik VCD tu. Aku terus pasang kat VCD player. Excited giler ni, lagi-lagi kat sekolah, kengkawan semua dah dok citer pasal video lucah. Mana diorang tengok aku pun tak tahu. Itulah kali pertama aku tengok kemaluan perempuan dan kemaluan lelaki lain. Aku ingat lagi waktu tu aku lebih berminat nak tengok pelakon lelaki tu punya senjata daripada pelakon perempuan tu punya. Tengok senjata orang putih yang besar tu, aku rasa terpegun. BESAR GILER. Sejak dari tu aku memang selalu tengok VCD. Abang akulah suppliernya. Tapi dia tak tahu yang aku curi-curi tengok VCD tu.

Dan setiap kali aku tengok VCD tu, memang aku akan fokus pada lelaki. Kenapa?! Tak siapa ajar aku benda-benda ni, semuanya aku belajar sendiri dengan naluri aku sendiri.

Jadi, adakah ini pilihan aku sendiri???



Tapi alhamdulillah, sampai sekarang, Allah masih pelihara aku, setakat ni aku hanya berzina mata sahaja, tak pernah lagi aku buat perkara-perkara yang tak betul ni, banyak kali peluang datang, tapi setiap kali tulah, ada saja yang berlaku. Tulah yang aku cakap tadi, Allah masih pelihara aku.

Sekarang ni aku berharap agar aku masih terus dipelihara, aku selalu dengar orang-orang macam kita ni cakap, sekali dah terjebak, memang susah nak keluar. seleum aku tersiksa untuk keluar, lebih baik aku elakkan diri dari terjebak. Betul tak???


AnnasYusry  ^___^

No comments:

Post a Comment