Tuesday, 28 May 2013

Dick Trick



Assalamualikum...
Hi guys...

excited tak tengok tajuk n gambar ni???

hahhaha....harini aku nak post something dirty sikit...sikit je...x banyak..

korang tahu tak apa benda dick trick??

aku pun tak tahu nak explain benda ni, apa yang aku tahu, dick trick ni adalah trick yang kita buat dengan kita punya k***k..hahah

so, baru-baru ni aku aku ada terjumpa satu video ni, nak kata lucah tak lucah, tapi nak kata tak lucah, lucah juga lah.

aku jumpa video ni kat satu web gay ni...( ok...aku mengaku aku selalu tengok video blue gay kat site ni..).

aku nak share video ni dengan korang sebab aku rasa video ni menarik. Video tentang dua orang lelaki, buat satu live show. diorang buat dick trick.

tapi sebab video tu agak lucah jugak sebab tak ada sensor, so tak berani aku nak letak video tu kat blog ni.

nanti tak pasal-pasal block aku ni kena blog...eh silap...blog aku ni kena block....hehehhe

so kalau ada sesape yang nak tengok, email aku...nanti aku bagi link dia....

happy watching... ^_^

p/s: ni email aku... annasyusry@gmail.com





4 comments:

  1. nak.. nak.... we want more! we want more!

    ReplyDelete
  2. Email me : aminfaisal_92@yahoo.com

    ReplyDelete