Thursday, 6 June 2013

Busy..Busy...Busy...



Assalamualikum..
Hi Huys...


so lately aku sangat-sangat busy...macam macam kerja datang bila dah hujung-hujung sem ni...tension giler...

ni baru tahun 3, masuk tahun 4 nanti tak tahu la macam mana ceritanya...heih... -_-


yang ni adalah jadual aku...for the next two weeks, termasuk sekali jadual untuk final exam. tu pun ada yang aku tak masukkan kat dalam tu...

tertekanlah hidup macam ni...
kekadang tu aku ada gak rasa macam ni...




bila fikir-fikir balik..kenapalah aku ambil engineering??? padahal math adalah subjek yang paling aku tak suka???

tapi bila aku fikir semula, aku rasa aku boleh survive dengan calculation daripada someting yang kena baca dan hafal...yang tu lagi aku tak boleh tahan...

tapi nak buat macam mana, dah memang hidup seorang student tu macam tu kan, terima jelah...
tapi serius aku cakap, peringkat degree ni memang sangat-sangat sibuk kalau nak compare dengan masa diploma dulu. seriously!.

yang ni sangat betul...hahahah


so pada pembaca setia bukan untukku, aku minta maaf sangat, aku tak sempat nak sambung lagi cerita tu, so mungkin lepas aku habias final exam nanti baru aku boleh sambung. Dan insyallah akan ada satu cerita baru aku akan terbitkan...

chayo!!..chayo!! Ganbatte!!!








4 comments:

  1. gambate2... horaa...horaaaa...

    ReplyDelete
  2. kenapa la ak amik actuarial science?knapa la ak ambik archtecture? well 2 benda y biase berlaku time tension.

    btw gud luck ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tau x pe...gud luck to you too...hihih

      Delete