Wednesday, 24 July 2013

Budak handsome yang tak suka senyum.






Hi Guys!!!

Assalamualaikum...

Selamat berpusa..

dah masuk hari ke 16 kita berpuasa..macam mana? ok lagi ke tak? ke dah KO?..hihihi gurau je...

sebenarnya, tahun ni merupakan tahun ke dua aku berpuasa dekat rumah dengan family. Sebelum-sebelum ni, sejak tahun 2009, aku berpuasa di perantauan ( tak delah perantauan mana pun...hihi). Tahun lepas, tahun pertama aku berpuasa di rumah selepas 3 tahun sebab masa tu baru habis diploma and tengah tunggu nak masuk degree pada september, so sempatlah berpuasa dan beraya dirumah. Tahun ni pulak sekali lagi dapat berpuasa di rumah sebab tengah cuti sem.

sejak tahun lepas, bila aku dapat berpuasa dan bertarawih di rumah ni, aku perasan satu benda, dah ramai budak-budak kat taman aku ni yang aku dah tak kenal. tahulah samada budak-budak yang dulu kecik-kecik sekarang dah besar ataupun budak-budak baru yang baru pindah ke taman aku ni. sebelum aku masuk diploma dulu, boleh kata semua budak-budak atau kanak-kanak kat taman aku ni aku kenal, atau paling tidak aku kenal siapa parents diorang, tapi sekarang aku dah tak boleh cam budak-budak ni. Semua dah besar-besar.( tetiba terasa macam dah tua..huhuh).

so, dalam banyak-banyak budak-budak ni, aku tertarik pada seorang budak laki ni. Aku tak tahu siapa nama dia, aku rasa dia baru pindah sebab aku tak kenal parents dia. Budak ni umur dalam 14 atau 15 tahun cam tuh. Rumah dia baris belakang rumah aku. ( rasa-rasanya la). Apa yang buat aku tertarik dengan dia ni adalah kerana dia hensem..hahhaha. Nak kata sangat hensem tu tak lah, tapi hensem jugaklah pada pandangan aku. Cuma satu je yang kurang, dia tak suka senyum. Sejak aku mula perasan dia masa ramadhan tahun lepas, sampailah sekarang, dah setahun, aku tak pernah nampak dia senyum. Aku selalu membayangkan betapa cutenya dia kalau dia senyum..huhuhuhuhu..

apa yang aku nampak, budak ni sangat baik. Muka dia innocent je, dan selalu dok berkepit dengan bapak dia je. ( anak bapak la kot..hihih). aku tak pernah nampak pulak dia bercampur gaul ngan bebudak lain kat taman ni. mungkin dia pun introvert cam aku gak. agak-agak dia pun serong cam kita gak ke ha?? hihiih. ke situlak perginya!!!

bila la agaknya aku dapat tengok dia senyum?..hmmm...



berfikir dan terus berfikir....




3 comments:

  1. betul ke bapak dia. Entah2 sugar daddy dier ke? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat ang memang tak boleh blah... haha

      Delete
  2. bdak tu malu nk senyum kot myb gigi dia ada mslah ke apa. hahha.
    tgh cuti sem juga? huh.. memg sama, then dr thun lpas cuti lme b4 masuk dgree. huhu

    ReplyDelete