Saturday, 20 July 2013

I am an Introvert






Hi guys!!!!

Assalamualaikum..

Selamat berpuasa....

Korang tau tak apa benda introvert tu? kalau extrovert?

aku dah selalu sebenarnya dengar perkataan ni, cuma baru sekarang rasa nak ambik berat sikit..

so baru-baru ni aku ada terjumpa satu infografik tentang introvert, bila aku baca benda tu aku dapat buat satu kesimpulan...

Yes, I am an Introvert...

bila aku baca infografik ni, banyak benda yang memang kena dengan aku, memang tak boleh dinafikan yang aku memang seorang introvert..

so kalau korang nak tahu apa benda introvert tu, baca kat bawah ni....
















dah baca dah????

so extrovert pulak adalah yang opposite dari introvert...

so ada tak sesiapa yang introvert gak cam aku???

kalau ada tolong angkat kaki...hihihi







2 comments:

  1. yup..we're the same. n I even made a post about it too.
    but up to certain point, I felt that 'why can't I be more extrovert???'
    is it a choice or a destiny???

    syahreeza

    ReplyDelete
    Replies
    1. its destiny i think...no one choose to be introvert...it just the nature of that person ( i mean us...) to be like that....its not something bad....Allah created us that way...

      Delete