Monday, 5 August 2013

Our Love Story..(Announcement!!)







Hi Guys..

Assalamualaikum..

yeay..nak raya dah...!!!!

hahahhahahhahahahhahahha.....

so..hari ni aku nak bua pengumuman yang tak berapa nak penting..

berkenaan cerpen aku yang terbaru ni,

sepatutnya aku post minggu ni,

tapi,

atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakan,

aku kena postpon ke minggu depan or minggu satu lagi...

sebenarnya, bahagian pertama dah siap dah, tinnggal nak post je, tapi aku rasa aku nak tulis balik lah, yang aku dah tulis tu sangat teruk...hahahh

tapi belum ada masa lagi nak tulis baru,

minggu ni busy sangat,

maklumlah dah nak raya, macam-macam kerja kena buat..

so kesimpulanya kena tangguh dulu...


kalau ada yang dah menuggu tu sabar sikit ye...hihih


oh ye..ni ada lagu raya untuk korang....hihihi...















1 comment: