Saturday, 21 September 2013

Demam...








Assalamualikum...

Hi guys...

hari ni aku tak sihat..


Demam...


Selsema...


Batuk...


sejak semalam lagi.


Semalam aku ponteng kelas..


harini pun sepatutnya aku kne pergi trip hiking,

tapi aku skip sebab tak larat...



nak gi pusat kesihatan kat dalam kampus, tutup pulak dia hari sabtu, so kenalah pergi kelinik swasta.

kena cas RM30.


so dapatlah ubat-ubat yang kat atas tu...

aku tak suka betul kalau demam...


tapi siapa je yang suka bila demam kan??..hahah..


bila tengah sakit-sakit cam ni rasa lonely lak...

rasa macam nak dibelai oleh 'orang tersayang'...hahahha..

masalahnya orang tersayang tu pun x de....


ada tak sesapa nak jadi orang tersayang aku???....hahahha...



anyway....doakanlah aku cepat sembuhnya...aku tak nak lah kena skip kelas lagi..payah nanti...


our love story tu kena pospon lagi lah nampaknya....idea dah ada, tapi demam pulak...


aduhai.....saborkan aje....hmmm...







1 comment: