Thursday, 26 September 2013

Love of Siam...










Assalamualaikum....


Hi Guys!!!...



Siapa pernah tengok cerita ni  angkat kaki!!!!...hahahah...


konfem ramai yang dah tengok...hahaha..


aku je yang baru je tengok dua tiga hari lepas.....


hahahahha....


aku sebenarnya dah lama tahu tentang kewujudan cerita ni, cuma tak tahulah kenapa, aku tak ada keinginan untuk tengok cerita ni, cuma dalam two days ago aku bosan sangat dah tak ada apa nak tengok so aku layanlah cerita ni kat youtube...


and...



im in love with it....hahaha...


cerita ni sangat sweet dan cute dan sedih....siapa yang belum tengok tu pergilah tengok...tak menyesal...


and once again aku perasan peminat cerita ni sebenarnya kebanyakannya perempuan....( yang ni aku still tak faham....)...


Sebenarnya aku tak plan pun nak post pasal benda ni, cumanya sejak aku dah tengok citer tu, aku selalu cari video mew dengan tong kat youtube....aku suka sangat tengok diorang, sangat sweet...


ini adalah tong, atau nama sebenarnya Mario Maurer.





ni pulak mew, atau nama sebenarnya witwisit hiranyawongkul. (berbelit-belit lidah menyebutnya)....
atau nama populernya Pchy.




ni video behind the scene babak diorang bercium tu....aww....sweet..sangat...hahahahha





yang ni video yang aku suka ulang-ulang....ni sebenarnya konsert band Mario, Pchy hanya undangan khas sahaja, and diorang nyanyi lagu tema movie ni....dalam video ni pun diorang sangat sweet...hahahha




banyak lagi video yang korang leh jumpa kat youtube....


diorang bukan gay ( katanya lah...), ni semua disebeut sebagai fan service....hahahha.....




ada tak apa-apa movie lagi yang lebih kurang cam ni??? kalau korang tahu leh le bagitahu aku....








2 comments:

  1. Nice story.. AS LONG AS YOU LOVE YOU STILL HAVE HOPE ..

    ReplyDelete
  2. Try tgk movie ni.. best gak..
    Tup Tap Tup Tap Air Mata.. hehe

    http://freenung-hd.com/bromance-%E0%B8%9E%E0%B8%B5%E0%B9%88%E0%B8%8A%E0%B8%B2%E0%B8%A2/#.U8Htl1LfWow.facebook

    ReplyDelete