Friday, 29 November 2013

Homesick...





Hi Guys...

Assalamualaikum..

Lama dah x update blog....

sorry sangat..

seperti yang aku dah citer haritu, aku dah pindah rumah baru.

so, dekat rumah baru ni, aku duduk berlima, jadinya kurang sikitlah privasi..

tambahan  lagi, rumah tu x ada internet...

tulah sebabnya aku tak dapat nak update blog ni selalu...


Macam yang aku ada citer dalam post yang lepas,

segala masalah yang aku hadap tu membuatkan aku jadi sangat homesick, jadi rindu sangat dengan family...

kalau ikutkan jadual aku, aku hanya boleh balik kampung pada cuti study week 23 Disember nanti..oh tidak!!!!

disebabkan itu, aku telah bertekad untuk ponteng kelas harini dan balik kampung...hahhaha...

dan sekarang aku di kampung...yeah!!!!!!

sejak raya haji hari tu aku tak balik, rindu gila dekat family....bila dah dapat jumpa rasa happy sangat....

sebenarnya, semalam lagi aku dah balik, dan sebenarnya aku kelas hari ni je aku ponteng, aku ponteng kelas untuk the whole week...Aku hanya datang kelas hari isnin pagi dan rabu pagi. Kelas lain semua aku ponteng.

Sebabnya aku dah tak ada mood. Aku kalau dah homesick, memang langsung tak ada mood belajar, sebab tu aku kena balik...

so, sekarang dah ok sikit....insyaallah, nanti aku akan blaik kampus dengan minda yang fresh...hihihi...




p/s: next episode for my love story mungkin masa study week nanti baru aku update, maklumlah, hujung2 sem ni sangat busy..

p/s: driver bas yang bawak bas aku semalam sangat hensem...uhuhuhu...tergoda..hahaha





No comments:

Post a Comment