Sunday, 19 January 2014

Hallooooo!!!!






Hello..

Hi guys..

Assalamualaikum...


apa khabar semua??..lama gila x update blog...rindu sgt...

selamat bercuti pada budak u yg tengah bercuti cam aku...huhuh

rasa sangat best bila dapat balik rumah....

so, i will staying here till next march... so dalam tempoh tu insyaallah aku akan update blog regularly..

insyaallah...

Our Love story pun akan disambung semula....tengah nak cari idea je sekarang ni...

so..tu je nak cakap....till next post..hihi..





p/s: selamat tahun baru 2014 pada semua...harap tahun ni akan jadi lebih baik dari tahun sebelumnya..

p/s: harap readers aku belum lari lagi...hihihih...dan harap juga dapat lebih ramai readers baru tahun ni..hihih

p/s: harap jugak dapat jumpa budak hensem tu dalam tempoh aku cuti ni..hihi...rindu kat dia...

2 comments:

  1. Saya baru baca hasil karya saudara. Menarik kisahnya. Tidak berorintasikan seks sebaliknya persahabatan dan persaudaraan. Tahniah

    ReplyDelete
  2. errmmm... panjangnya cuti dia! ~jeles~

    ReplyDelete