Monday, 17 February 2014

1st Aniversary






Hi guys...

Assalamualaikum...

Selamat datang ke Road to Awesomeness yang berwajah baru....cam ne? cantik tak??

seperti macam tajuk post ni dan jugak gambar kat atas tu, hari ni, 17 Februari adalah aniversary pertama blog aku tang awesome ni...hahahha (angkat bakul)...

17 Februari 2013 adalah post aku yang pertama untuk blok ni...

pejam celik pejam celik dah setahun dah...

aku nak ucap terima aksih pada korang semua readers yang sudi baca dan jugak bagi sokongan pada bloog aku terutamanya pada blog-blog yang ada letak link blog aku kat blog diorang macam blog putera dan shark dan beberapa blog-blog lain yang mungkin aku tak tahu. Terima kasih bebanyak you help me a lot.

terima kasih je yang boleh aku ucap, nak bagi hadiah tak mampu...hihiih

aku harap korang akan still sokong aku dalam masa mendatang dan bersama-sama menuju ke arah yang lebih baik...


once again...thank you....






p/s: hari sabtu hari tu aku ada jumpa budak hensem tu kat kenduri kahwin..hihihi..

p/s: aku dah ada akaun facebook untuk blog ni so korang bolehlah add aku....bolehlah kita borak-borak ke apa...





8 comments:

  1. woooowww... makin kehadapan skrg...

    ReplyDelete
  2. Congratulation and all the best for your future posting ^_^

    ReplyDelete
  3. tahniah..! xde hadiah pon xpe. etlis uplod la citer2 yg best2 pasni. ;D

    ReplyDelete
  4. tahniah.....teruskan tulis cerpen yer....:)

    ReplyDelete