Thursday, 27 February 2014

After Ever After








Assalamualaikum..

Hi guys...

Minggu ni aku dah tak busy dah, kerja-kerja memecahkan dinding rumah dah pun siap.

So ingatkan tadi naklah update Bayu Arjuna.

Tapi tetiba malas pulak...hwa..hwa..hwa....

jadi..

sebabkan aku tak nak aku punya graf visitor tu terus je turun, so aku nak share something dengan korang.

Macam yang aku pernah cerita kat korang sebelum ni, hobi aku emmang suka ke youtube, macam-macam video aku tengok.

So aku ada terjumpa satu video nih, seorang vlogger mat saleh ni buat parody lagu-lagu kartun disney..

Tak sure korang pernah tengok ke tak, tapi memang best...




mamat mat saleh ni pun cute kan...hahhaha...


Aku jumpa video ni lama dah, sebelum aku start berblogging lagi. Aku selalu ulang-lang tengok video ni sbb best..hhah


ni ad alagi satu video dari mamat ni gak. Yang ni pun best gak, pasal harry potter.





hahahah...best tak??

okey tu je kali ni...hihihi




p/s: next week dah start kuliah....argh...nak sambung cuti lagi leh tak??? hihihih






1 comment: