Thursday, 20 February 2014

Junjou Romantica








Hi guys....

Assalamualaikum...

korang pernah baca tak manga ni...Junjou Romantica...

ini manga and anime favourite aku.

aku pernah post pun pasal manga ni dulu...kalau lupa baca ni...<sini>


so, hari ni aku bukan nak citer pasal manga ni sebab aku dah cerita dah dulu, cuma hari ni aku nak share ngan korang live action trailer manga ni...hahhaha...

tapi manga ni sebenarnya tak ada live action edition...yang ni hanyalah fanmade, maksudnya peminat yang buat sendiri.



Junjou Romantica




Junjou Egoist





Junjou Terorist




best tak???/   best tak????

hahah...ketiga-tiga tariler ni dibuat oleh orang yang sama, siapa tu tak tahu la pulak...

buat semua trailer ni amat best.....cuma sayang ini hanya fanmade...

aku sebenarnya berharap memang ada live action edition untuk manga ni...

apa-apa pun aku amat respect orang yang buat trailer ni....sangat kreatif.

pelakon yang dia guna pun amat sesuai dengan watak-watak dalam manga...

video editing pun dia pandai buat....

tabik spring untuk pembuat trailer-trailer ni...








ok...tu je nak cakap...hahha...

bye...







2 comments:

  1. Ada DVD kat rumah. Belum sempat tengok lagi

    ReplyDelete
  2. haha.yg fanmade tu.aku kenal semua watak dlm tu..japanese mixed korean artist..hahahah..

    ReplyDelete