Saturday, 8 February 2014

Pertemuan






Hi guys...

Assalamualaikum...


tak ada apa pun yang sebenarnya nak aku cerita, cuma saje je nak bagitahu yang semalam aku ada jumpa budak hensem tu...hihihih...(maksud jumpa tu adalah ternampak...hahah).

aku 'jumpa' dia kat masjid, masa tu baru lepas habis solat jumaat.

budak tu as handsome as ever....but still tak suka senyum...hahahh...but still cute....

bilalah aku boleh bercakap dengan budak tu...haih....

korang tahu tak macam mana aku nak jumpa budak tu, tanpa nampak terlalu obvious..tau tak?...tau tak?

tak pun korang tahu tak cam ne nak cari facebook dia sedangkan aku tak tahu pun apa nama dia..tau tak?...tau tak?...hihihi..



oh ya, selaim budak tu, aku pun ada terjumpa seorang kawan aku semalam. Korang ingat lagi tak kawan aku Muaz, yang aku pernah cerita dulu??? ingat tak??...kalau tak ingat klik ni....<sini>..

lama dah aku tak jumpa mamat ni, last tak silap aku sebelum aku sambung aku punya degree dulu, dalam setahun lebih lepas....

tapi tak sempat nak borak lama, sebab aku jumpa dia pun masa lepas habis solat jumaat semalam, aku pun ada hal lain, so just borak sikit-sikit tanya khabar je...

oh ya, aku ada cerita tak yang si muaz ni hensem???....dia ni sangat hensem, dulu sempat jugaklah aku ada crush kat dia...hahhaha...




kenal tak mamat ni?? tak kenal...x pe...




kalau yang ni kenal tak???...yang atas tu dengan yang bawah ni adalah orang yang sama...Steve Blues Clues...atau nama sebenarnya Steve Burns.



jadi, nak jadikan ceritanya, si muaz ni ada iras-iras steve burn ni. Tapi dia tak mengaku. Bila aku kata cam tu dia marah...hahha....tak tahulah apa yang dia marahkan, aku rasa okey pe steve ni...hensem gak kan...


by the way, itu je yang aku nak cerita kali ni...hihihi...

okey...bye....



9 comments:

  1. ko tnggal di mna ek sbenarnya?? sbb aku rasa..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko rase pe??...wah..suspen nih...

      Delete
    2. rasa mcm kenal jeee... hehee,,, suspen gak ni,, cpat jawab??

      Delete
    3. oppsss...hihihi...contact aku punya emel weh...x best r citer kat sini, terbongkar semua rahsia ti...hihihi

      Delete
    4. x pe la.. walaupun aku yakin 80% ko adlh orng tu.. aku respek sma rahsia ko nii, sma jga mcm aku,aku x nak orng tau jg, bcuz someday i will change !!... dun worry, aku jnji, aku xkn crita pd sepa2 jua, kalau ko orng tu laaa, haahaa..
      -pdhl mlas mo buat emel baru, hahaa..- beware im watching, muahahaahahahahahahahaha,huk huk huk, ehem ehem.. ~

      Delete
    5. amboi...gelak setan tu...hahahha....kalau ko dah ckp cam tu x pelah....tapi sebenarnya aku sgt curious nak tahu ko sapa...mana tau leh erat kan lagi silaturrahim....mwahhahahhah....(gelak setan gak...)

      anyway, apa yag buat ko yakain sampai 80% tu???

      Delete
    6. ceewaaa.. eratkn silaturrahim yee, haha,, skrng da erat ape?! .. ade ar, kn da kate "x best r citer kat sini, terbongkar semua rahsia ti...hihihi", hahahaa..
      da2, anggap je la aku slh, x paye la nak d fikirkn sngt, better smbung, post cite u cpat2.. hhaa..( tmpat tinggal ko je lg, buat ku...............,, aishh, haha).. btw, lukman tu bkn nma sbnr, hahaa..

      Delete
  2. cuba guna wechat-look around.. haha

    ReplyDelete
  3. Ammar.... haha.... tektik lame....

    ReplyDelete