Sunday, 23 February 2014

Tipu







Assalamualaikum...

Hi Guys...

Selamat Hari Ahad....hihihih...

so sebelum apa-apa, aku nak minta maaf sebab sepatutnya minggu ni aku dah kena update Bayu Arjuna, tapi bahagian kedua baru siap dala 30%...hihihih'

sorry sesangat...minggu ni aku busy sikit sebab kena tolong abah aku pecahkan dinding rumah...

rumah aku sekarang ni tengah renovate, tambah lagi dua bilik..

tapi semua abah aku buat sendiri...

nak jimat katanya....

hihihihi....

tambahhan lagi, sejak ada facebook ni, aku dok layan facebook je menyebabkan aku tak ada mood nak tulis cerita tu... ( sampai Jr Piyot tu sound aku...huhuhuh).


cakap pasal facebook...aku nak buat sikit pengakuan kat sini...




Gambar ni, yang aku guna sebagai profile picture aku kat facebook dan jugak kat blog ni..

BUKAN

gambar aku...


ramai gak fren kat facebook tu ingat itu gambar aku sampai puji aku comel segala...hahahha
(termasuklah piyot riyot tu...hihihihi)

aku tak secomel tu...aku comel lagi dari tu....hwahwahwahwhahwha......(gelak setan)




aku tak berniat pun nak tipu ke apa

aku minta maaf la sangat-sangat...

aku ingatkan korang boleh cam itu gambar siapa...

okeylah, pada yang tak boleh cam, meh sini aku bagi tahu...





gambar tu sebenarnya hasil photoshop aku dari gambar nih...


V

V

V

V

V

V

V

V

V





hahahahha...

kenal tak??

siapa yang dah tengok love in siam tu mesti tau ni sape...

hihihihi...


Mario Maurer.. ( cute tol mamat nih...hihihihi)




okey tu je nak cakap....


sebagai tanda minta maaf aku bagi korang video nih...hihihi




cute kan lagu nih....ni sebenarnya cover je, lagu asal  nyanyian Bird Tongchai.hihih...enjoy...








p/s:  gambar kat aku punya banner kat atas tu...yang tu gambar aku...hihihi...

p/s: aku tak sure bila boleh siap Bayu Arjuna tu, so tunggu jelah ye....hihih..

p/s: lagi satu...kalau korang perasaan kat tepi tu aku ada letak satu poll box...
      so...kalau rajin tolonglah tick mana-mana yang berkenaan. Aku just nak tahu ada tak perempuan yang           baca blog aku nih...hihihi...







7 comments:

  1. Replies
    1. peminat tegar ni...aku x minat ke????....hihihih

      Delete
    2. tak kenal maka tak cinta

      huhu

      Delete
  2. Patut la mcm prasan.... mcm prnh tgok jer gmbr ni tp dimana ek...... akhirnya terjawab juga.... haha.... jd btul la tu gmbr mario....

    ReplyDelete