Sunday, 15 February 2015

PLU Movies







Hi guys...
Assalamualaikum...

Hari ni dah masuk minggu keempat secara rasminya aku bergelar 'peladang anggur' yang berjaya...huhuhuhu...

bila dah tak ada keje ni, youtube lah peneman hidup aku...

so nak dijadikan ceritanya aku mulalah mencari movie-movie PLU yang ada kat youtube tu..kebanyakannya movie-movie dari thailand lah 

first sekali...aku jumpa cerita ni...


Love's Coming


Cerita ni best.....tapi yang paling best sebab pelakon dia hensem2 belaka....hwahwahwah....pada yang belum tengok ni aku bagi tailer dia...





sweet sangat....hahahah...

kalau nak tengok klik [sini]





Lepas tu....bila dah habis tengok citer ni....aku pon cari lagi citer lain.....

samapailah aku jumpa citer ni...



Macam dah tulis dalam tajuk dia tu, citer ni adalah drama bersiri.

Ada 12 episod....satu episod dalam 40 minit.

mula-mula tu just nak try la tgk, so aku terus tgk episod 4.

tiba-tiba..eh...cam best pulak...

hahhaha...

so..lepas tu aku tengok semula dari episod satu....

citer ni memang sangat best....aku dah ulang tgk semua 12 episod dah dekat 3 kali...hahah...

sweet....romantik....kelakar....and ada sedih jugak...


siapa yang belum tengok...ni aku bagi tariler kat korang....






Kalau korang nak tengok...klik [sini]


ni lagu tema citer ni....rugi kalau korang tak tengok citer ni...hehehe






"if we ignore all the reason, and we forget who we're supposed to be, what you really want?"

      ~ Noh, Love Sick The Series~        






ok..tu je nak cakap...hehehe


Selamat menonton....

bye 


p/s: kalau korang ada citer yang best, leh la bg tau aku....

p/s: oh  ya....lupa nak mention....ini adalah post aku yang ke-100...hooray!!!!...hahahha








6 comments:

  1. da nak masuk 2nd season da....btw aq suke klo noh ngan earn brbdg ngan phun tu...xhensem langsung...lebih sesuai noh n earn...
    p/s: youtube channel kudalongkorn kan?die ade publish versi novel utk lovesick ni. kt blog die..da berpuluh2 episode..klo xnk spoil xyah bace...klo bace pon ok je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lebih suka noh dengan phun...hahah....cerita ni memang asal dari novel tu sebelum ni dramakan....
      tak sabar nak tunggu season 2...heheh

      Delete
    2. oh ye...if u nk latest update psl lovesick or die punye pelakon u search je kt fb PuNo lovesick the series dan juga Captain Chonlathorn International fans...ade byk gak la fanpages diorg..but ko cari yg plg byk like...n setiap update diorg akan buat ko xkeruan(ok..over lak)...haih lmenye la nk tggu season 2 ni...dr november lepas aq tggu...nasib la season dua ni episode die byk...huhu..

      Delete
  2. OMG ! aku pun suka tgk, tapi paling aku suka korean movie tajuk "no regret"

    ReplyDelete
  3. love sick best.. cuma pelakon dye kaku lah..xfeel hahahaa

    ReplyDelete
  4. semua cerita di atas sudah tengok semuanya :D :D

    ReplyDelete