Thursday, 18 June 2015

Marhaban Ramadhan Karim






Assalamualaikum...

Hi Guys...

Apa macam??..

Ada baik ka??..

hahahhaha

Hari pertama puasa ok tak?..

Insyaallah...harap- harap baik-baik je semua....



Tak ada apa pun sebenarnya aku nak cakap....just nak ucap selamat berpuasa pada semua readers blog ni...

Bulan-bulan puasa ni kurang-kurangkanlah benda2 lagha tu...

bawak-bawakla bertobat... ( bercakap untuk diri sendiri juga..)

Mana tahukan....mungkin bulan Ramadhan tahun ni menjadi titik permulaan untuk kita menjadi hamba Allah yang lebih cemerlang gemilang dan terbilang....heheheh...




Ni lagu faveret aku bila Ramadhan....bulu roma aku mesti meremang bila dengar lagu ni....




Ok....tu je nak cakap...

Selamat Berpuasa....

Bye....




p/s: jangan lupa pergi tarawikh....hihihi







No comments:

Post a Comment