Sunday, 12 February 2017

Kecil Hati





Last aku wasap dia seminggu lepas..
Masa tu dia bagi tahu yg dia dah nk balik Johor
Tapi lepastu, dia langsung dh x reply wasap aku.
Aku mesej kt fb pun x balas.
Fb pun x online...
Fb yg satu lg pun x online.

Risau la pulak....

Otak aku dh fikir lain dah...
Kot x sampai ke budak ni...johor tu bkn dekat.

Aku pun call la dia malam tu....
Untuk pengetahuan semua, aku paling x suka call org....kecuali utk bnda2 penting...parent aku pun aku jarang call...

So..kalau sampai aku call dia mlm2 tu...maksudnya penting la tu kan....

Dia tak jawab call aku...tp dia wasap aku.

Dia tanya kenapa call...
Belum sempat aku jawab dia dah bg tau yg dia sibuk...dia dh nak tido...esok kelas kul 8.

Tak pelah....mungkin salah aku jugak sbb call dia pukul 1 pg...heheh...

Tak pelah...at least aku tahu dia selamat sampai kat johor...safe n sound.

Tapi sebenarnya....jujur aku ckp....aku kecik hati sikit...

Aku ni risaukan dia je....tapi....entahlah...rasa macam aku ni mengganggu hidup dia pulak...

Sorry la aku kacau kau...
Jangan stress2 sgt study tu....
Jangan paksa diri...
Jaga makan minum..
Solat jangan tinggal...
Be happy k....











2 comments:

  1. Well that happen...the more you care and love...they took you for granted. It's happened to me at least :D

    ReplyDelete